Gossip Girl Fan
Lütfen Üye Olunuz:)

~Gossip Girl Turkey Yönetimi~

Gossip Girl Fan

*::....Gossip Girl Severlerin Tek Adresi....::*
 
AnasayfaKapıTakvimSSSKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Sporla ilgili doğrular & yanlışlar

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
blair*nate
Paylaşımcı Üye
Paylaşımcı Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 1527
Lakap : dha bulnmadı
Nerden : dünya
Ruh Hali :
Gossip Girl'de En sevdiğin karakter : blair&nate
Kayıt tarihi : 18/04/10
Favori Gossip Girl Kızı :

İtibar
İtibar:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Sporla ilgili doğrular & yanlışlar    Salı Tem. 27, 2010 10:49 am

Yürüyüşle kilo verilir mi? Haftada sadece bir kez spor yapmak yeterli mi? Spor selülite iyi gelir mi? Spordan önce ısınmak gerekir mi? Hepsinin cevabını burada bulacaksınız!
Esneme hareketi sırasında sallanılmaz!
Yanlış: Son yapılan araştırmalara göre esneme sırasında sallanmak zararlı değil. Çünkü küçük küçük yaylanma hareketleri bağdokulardaki kan akışının azalmamasını sağlıyor. Ki bu düz bir esnemeyle çok mümkün olabilir. Düzgün bir kanlanma kasların yumuşamasına da yardımcı olur ve dinlenmeyi sağlar. Ancak esnemenin bitiminde yapılan mini hareketler çok milimetrik çalışmalardır. Görünür biçimde sallanan birisi bu konuda abartıyor anlamına gelir!

Yürüyüşle kilo verilir
Doğru: Egzersizi unutan bir vücut yağ yakmayı da unutmuş demektir! Basen ve üst bacak bölgesinden zayıflamak istiyorsanız, bu bölgeyi mutlaka çalıştırmalısınız. Bunun için uygun adımla, çok hızlı yapılmayan yürüyüş idealdir. Yağ yakımını harekete geçirmek için haftada 2 veya 3 kez olmak üzere en az 20-40 dakika süren bir yürüyüş yapılmalıdır. Ancak bu tempoda yağ yakımını sağlamak için bu yürüyüşlere aralıksz en az 3 ay devam etmelisiniz.

Haftada bir spor çok az
Hiç yapmamaktan iyidir: Eğer zamanınız yoksa kendinizi iyi hissetmek için spora da az vakit ayırmanız doğal. Spor sırasında kalp ve kan dolaşımı harekete geçer, kaslar çalışır ve kalori yakılır. Bu yüzden hiç yapmamaktansa haftada bir gün bile spor yapıyor olmak faydalı. Ayrıca gündelik hayatınız icindeki bazı rutin eylemlerinizi küçük çalışmalara çevirebilirsiniz. Mesela asansöre çıkmak yerine merdiven çıkın veya bazı mesafelerde eğer mümkünse arabaya binmek yerine bisiklete binmeyi tercih edin.

Aletli çalışırken öncesinde esnemek şart!
Hayır: Çünkü büyük gerilmeler sonucunda kaslar gücünü kaybediyor. Bu yüzden de pek çok aletle çalışırken harcayarak enerjiden olursunuz. İyisi mi başlamadan önce sadece 10 dakika bisiklet çevirin yeter!

Isınmak şart!
Duruma göre değişir: Isınma hareketleri sırasında kaslar oksijene ihtiyaç duyar ve buna göre de yeni egzersize hazırlanır. Bu durumu hazırlamak için yüzücüler, serbest bisikletçiler 20 dakikalık bir yavaş başlangıç yaparlar. Ancak bazı sporlar vardır ki yüksek enerjiyle başlamak gerekir ve bunlarda sakatlanmaları önlemek için özel bir ısınma programı uygulamak önemlidir. Örneğin voleybol, tenis, kayak gibi sporlarda, başlamadan önce ısınmak çok önemlidir.

Spor, selülite iyi gelir
Bazen: Fitness uzmanlarına göre bu yalnızca doğru hareketi yaptığınız zaman işe yarar! Koşu, ip atlamak, aerobik gibi çok sert sporlar bağ dokusunda hep aynı harekete sebep olur ve dolayısıyla selüliti güçlendirebilir. Ancak bunların aksine yürümek, bisiklete binmek gibi sporlar selülite iyi geliyor. Özellikle su jimnastiği selülite birebir. Çünkü suyun içindeki hareketler masaj etkisi yapıyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.avrilavignefanclub.niceboard.biz
 
Sporla ilgili doğrular & yanlışlar
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Stern Dergisi Ropörtajı

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Gossip Girl Fan :: Konu Dışı :: Sağlık-
Buraya geçin: